Support

allt om avtal & finansiering

SUPPORT

Teknisk Support och Felanmälan

Support och felanmälan av beställda tjänster och utrustning
All support av tjänster (TV, Telefon, Internet, etc) ges av den operatör (exempelvis Telia, Boxer, Bahnhof, mfl) som levererar tjänsten. Detta gäller även all teknisk utrustning såsom fiberkonvertrar, routrar, TV-boxar, Telefonadaptrar och liknande.

 

Skador på Fibernätet
Fel som uppenbart beror på skadade uttag, kablar eller skåp tillhörande Visby Stadsnät felanmäls till support@visbystadsnat.se

 

Skador på Fastighetsnät
Fel på privata fastighetsnät anmäls till fastighetsägaren.

Ändringar i Fibernätet

Flytt av uttag eller fiberkablar och andra ändringar utförs på beställning av Visby Stadsnät.

Allmänna villkor

Läs och/eller ladda ner våra avtalsvillkor

Visby Stadsnät Allmänna villkor 2016-01-01

Finansiering via Handelsbanken Finans

Du kan välja att dela upp betalningen på 12, 24, 36 eller 60 månader genom vårt sammarbete med Handelsbanken Finans. Oavsett vilken löptid du väljer går det givetvis att amortera extra eller slutbetala lånet utan extra kostnad.

Du behöver inte betala någonting förrän fibern är installerad i ditt hem, först efter färdig installation skickar vi ut första fakturan.

Ansökan görs direkt på beställningsformuläret och processen sköts enkelt och smidigt via epost och Bank-ID.

Fullständiga villkor publiceras här inom kort.

Mer info & svar på frågor

Söker du mer information och har frågor som behöver svar så hittar du en hel del på vår FAQ-sida. Vi fyller på med frågor & svar kontinuerligt. Hittar du inte svaren du söker så kan du maila oss på adressen: info@visbystadsnat.se.